ISSN:2147-7841 Türkçe

Quick access







Search

Mustafa Emre Şirin
OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, TEKRAR SATIN ALMA VE TAVSİYE İSTEĞİ ÜZERİNE ETKİSİ: TRABZON ORTAHİSAR ÖRNEĞİ ,ss.
Özet | Abstract | Full Text (PDF) |

Mustafa Emre Şirin
Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma ve Tavsiye İsteği Üzerine Etkisi: Trabzon Ortahisar Örneği ,ss. 530-544
Özet | Abstract | Full Text (PDF) |

Advanced Search


Announcements


Adress :Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
Phone :370-433 88 34 Fax :370-433 88 37
Email :nturker@karabuk.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri